Back-again

Hola guapas y guapos! Som ni ser så är jag tillbaka-IGEN! Haha. Nej nu ska jag faktiskt blogga, iallafall någon gång i veckan. Bra va? Hur har eran dag varit? Min var sådär, är trött och har skallebank. Ska försöka ta mig ner till expen där MUF håller till, tyvärr har någon osalig ande tagit mitt busskort ur jackfickan och lagt det på ett väldigt bra ställe. Det är alltså spårlöst försvunnet. Kreativ som jag är så kommer jag att lägga upp en bild så att detta inlägg blir mycket roligare att läsa, nämligen bild på hur jag såg ut igår. Dagens look är inte så mycket att titta på kan jag säga. Jo just det, min kära kusin Angelica har också skaffat blogg! Kul va?
http://aangelica93.devote.se/
Tjenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0